Min bästa fredag den 13:e

Trådstartare
Tog med hästen till en w-affär i eskilstuna, å hittade på första försöket en sadel som passar. Det har varit jättesvårt att hitta sadel till ponnyn så jag blev så :) :rofl: :love: :D Det som var ännu roligare var att sadeln från början kostat 14000kr fick den nu för halva priset (ny allså) :banana: :banana: :banana:

Sv: Min bästa fredag den 13:e

En riktig lyckodag med andra ord! Grattis! Ibland ska man ha tur :banana:

Vad blev det för en sadel?

Sv: Min bästa fredag den 13:e

Det blev en BM Round Reiner, var ute å red i den idag å den var jätteskön å låg jättebra :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
2
Svar
23
· Visningar
1 310
Senast: Enya
·
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 597
Senast: ellan84
·
U
Western Jag har tänkt och köpa en western sadel till min bruks nordis, han behöver x-tra vid bom, hittade en på h***s för halva priset, men...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Mount Never Rest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka