Min alldeles egna pålle!

Ickapeltz

Trådstartare
Fick möjligheten att ha en häst så jag tog hem en haflinger i lördags. Hon är 5 år och helt underba. Trygg i psyket men inte mycket riden. Red henne 10min i paddocken igår och en 35 min runda i skogen. Hon försökte bocka lite men det gick inte så bra för henne. Ville bara dela med mig av min lycka!

Bildr kommer!

Sv: Min alldeles egna pålle!

Trevligt :D Grattis!
Jag ska ta en 5-årig haflinger på foder efter sommaren. Fast det är en valack.

M-oaa

Sv: Min alldeles egna pålle!

Här är min älskling. Har fått förköpsrätt och om allt går bra så kommer jag att köpa henne!:bump::banana::bump::banana:

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 100
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 079
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar