Svantes matte
Trådstartare
Hej! Har en 6 årig chihuaua kille som fått ta bort tänder 3 ggr och klarat narkosen bra. Förra veckan skulle han ta bort igen och sövdes, men under narkosen minskade andningen så han fick väckas utan ingrepp, dom vågade inte ha han sövd. Dagen efter så tyckte jag att han va lite svår att få kontakt med men tänkte att det kanske beror på medicinen han får ( metacam ) han har väldigt dåliga tänder o antagligen ont så därför medicinen just nu, har fått den efter dom andra op gångerna o aldrig problem! Men efter en dag till så märkte vi att han hör inget, ingenting!! Dagen innan sövningen va han lös o jag pratade med honom o sa stanna o då stannade han o vände sig emot mig så därför vet jag att han hörde. Han har tagit olika blodprov nu och kollat öronen, men hittar inga fel, dom har aldrig varit med om detta heller, ingen aning vad som hänt. Har nån av er varit med om detta el hört om detta!? Är jättejobbigt nu för honom, ligger o tittar efter oss hela tiden o kan inte slappna av. Ingen aning om han får tillbaka hörseln!? Aldrig haft problem med sina öron under dom 3 åren vi haft honom, ( omplacerad till oss )