kolblakkur
Trådstartare
Tänkte köpa en ny hundbur till bilen och vill så såklart ha det säkraste möjliga. Mim Variocage verkar bra, vad tycker ni om dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte köpa en ny hundbur till bilen och vill så såklart ha det säkraste möjliga. Mim Variocage verkar bra, vad tycker ni om dem?
Min har aldrig skramlat, det är en dubbel smal utan mellanvägg, ofta haft långhåriga blöta hundar i den o den ser fortfarande ny ut, aldrig behövt byta ut någon del.Jättenöjd med våran! Går att justera och skramlar inte![]()
Min har aldrig skramlat, det är en dubbel smal utan mellanvägg, ofta haft långhåriga blöta hundar i den o den ser fortfarande ny ut, aldrig behövt byta ut någon del.
Borde knappast påverka att den inte rostat.Kan ju vara det att du inte nyttjar din mellanvägg.
Leon är 59 i manken o kan stå utan sänkt huvud i sin bur.Tycker mim är så konstiga i storleken. Men då har jag hundar som är 60-70 cm i manken. Dom får helt enkelt inte plats att stå utan att slå i huvudet i deras burar. Tycker inte att det ska krävas en XL för att buren ska vara 10 cm högre än min Aussie.
Kan ju vara det att du inte nyttjar din mellanvägg.
Borde knappast påverka att den inte rostat.
Leon är 59 i manken o kan stå utan sänkt huvud i sin bur.