Miljöträning

Sv: Miljöträning

Vilken otrolig liten pålle!! Så skulle jag med vilja träna min. Hemska nyttigt.
Såå duktig den är. Roligt att se en sådan lydig pålle! Bra gjort!! :bow:

Tack! jo på slutet blev hon lydigare och lydigare... men i början var hon ett monster...:P en typisk shetlandsponny som vägrar allt...

Otroligt imponerande, nu blev jag ännu mer motiverad att fortsätta träningen med min pålle. :)

Vilka roliga övningar ni utför tillsammans, Jag är imponerad samtidigt som jag tycker fler borde anamma att denna typ av tillit och lydnad bör finnas på alla dem hästar som använts och vistas i trafiken bla.

Kul att se man blir motiverad sätta igång själv med ännu mera träning!:laugh:

FP

Vilka roliga övningar ni utför tillsammans, Jag är imponerad samtidigt som jag tycker fler borde anamma att denna typ av tillit och lydnad bör finnas på alla dem hästar som använts och vistas i trafiken bla.

Kul att se man blir motiverad sätta igång själv med ännu mera träning!:laugh:

FP

Tack så mycket...

Jo jag håller med alla som vistar sig i trafiken med sin häst bör ha koll på den.
det är inte så kul när ens häst börjar spinna runt bland bilar mm...

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: bobbbo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 519
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
855
Senast: Ramona
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 133
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod