migrän? domningar och illamående

Kalaspinglan

Trådstartare
Mår så himla tjyvens.. känner mig yr, har ont i huvudet, det sticker i hela ansiktet, jag mår illa... trots att jag legat och försökt sova i tre timmar nu. Sambon har tagit sonen och åkt iväg hemifrån så jag ska få lugn och ro.

Barmorskan har ingen telefontid nu. Har ni några goda råd?
 
Sv: migrän? domningar och illamående

Mitt råd, om du inte redan gjort det, är att få tag i NÅGON barnmorska. Tror du måste kolla din äggvita och ditt blodtryck. När mina värden låg högt så pratade de om att de symptom du beskriver kunde vara tecken på havandeskapsförgiftning! RING!!

/Timsetim
 
Sv: migrän? domningar och illamående

Hej hej!

har fått tid till mvc klockan 11.30. Ringde nu på morgonen eftersom jag fortfarande har domningar i ansiktet och ont i huvudet. Läskigt. Men säkert ofarligt. :D

Tjing!
 
Sv: migrän? domningar och illamående

Tjena mors!
Försökte svara förut, men då gick det inte..
Det gick bra. Ingen havandeskapsförgiftning i alla fall, snarare migrän. Blodtrycket var lika lågt som vanligt 95/56...
Men skönt att få kolla upp det i alla fall...
Trevlig kväll! :D
 
Sv: migrän? domningar och illamående

Skönt att det inte var havandeskapsförgiftning, tråkigt för dig att ha migrän. :(

Hoppas du får en trevlig helg ändå! :)

/Timsetim
 
Sv: migrän? domningar och illamående

Åh, vad skönt att du svarat...Såg tråden igår och du hade inte svarat, blev nästan säker på att du var inlagd!

Jag har också migrän, första gången jag fick det så domnade hela högra sidan bort så jag fick göra magnetröntgen av hjärnan, men det var "bara" migrän!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Sassy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 681
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 012
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp