Microfoninställningar?

Marvin

Trådstartare
Jag har laddat ner skype (äntligen), men jag får det inte riktigt att fungera. Vid provsamtalet kan jag höra instruktionerna, men mikrofonen fungerar inte. Finns inga inställningar på mikrofonen, antar att jag måste ändra nån inställning i datorn? Men var då?? :o
Hjälp!

Sv: Microfoninställningar?

Finns det inte under den där volymkontrollen man har längst ner bredvid klockan?...fast jag har ingen aning, min mick fungerade perfekt med skype..!

Sv: Microfoninställningar?

Jo, fast det gick inte att komma åt mikrofonvolymen därifrån. Tog mig in från ett annat håll, så nu funkar det!!! :love:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 927
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar