pomelo 21 Jan 2011 #2 Sv: Micklem Multibridle På nationell hopptävling har jag sett det så där är det ju i alla fall godkänt, dressyr vågar jag inte svara på..
Sv: Micklem Multibridle På nationell hopptävling har jag sett det så där är det ju i alla fall godkänt, dressyr vågar jag inte svara på..
Anyo Trådstartare 21 Jan 2011 #3 Sv: Micklem Multibridle Okej tack Funderar nämligen på att köpa ett sådant. har sett mkt bra kritik om det.
Sv: Micklem Multibridle Okej tack Funderar nämligen på att köpa ett sådant. har sett mkt bra kritik om det.
Pancakes 21 Jan 2011 #4 Sv: Micklem Multibridle Läs i tävlingsreglementena, finns på förbundets hemsida. Har för mig att man från och med i år får ha det på dressyr, fast utan clipset. Hoppningen vågar jag inte svara på.
Sv: Micklem Multibridle Läs i tävlingsreglementena, finns på förbundets hemsida. Har för mig att man från och med i år får ha det på dressyr, fast utan clipset. Hoppningen vågar jag inte svara på.
Anyo Trådstartare 21 Jan 2011 #5 Sv: Micklem Multibridle Okej clipset är det där man sätter i bettet ? Har inte köpt något än men funderar på att göra det.
Sv: Micklem Multibridle Okej clipset är det där man sätter i bettet ? Har inte köpt något än men funderar på att göra det.