Jag läste ( lite med vilja ) att ts ville ha längre lugg ( kanske att slänga med typ Miss Piggy) och en man. Finns kanske män som tänder på tjejer/män med just lång lugg@Milene
Sätta platåskor på gubben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste ( lite med vilja ) att ts ville ha längre lugg ( kanske att slänga med typ Miss Piggy) och en man. Finns kanske män som tänder på tjejer/män med just lång lugg@Milene
Sätta platåskor på gubben?
Fast hästen hade ju flyttat också? Mao andra omständigheter som kan spela in, lägre insekstryck, bättre balanserad foderstat osv.Till Gimlan:
Om jag lyckas lägga in mina bilder någon gång, så ska du få se att det är mer än marginellt. Svansen har vuxit flera decimeter och manen säkert 1,5 dm. För en som inte hade någonting innan, så är det jättemycket.
Kommer inte ihåg vem som hävdade att partiklarna blivit mindre, men eftersom jag ser ett sådant tydligt resultat på hästen, så spelar det mig ingen roll. Jag är nöjd. Hästen med, äntligen kan han vifta bort bromsarna.
Ja, och ett verkningslöst preparat bör inte ha fungeratJa, hästen hade flyttat 1,5 år tidigare. Tror inte effekten av en flytt borde ha dröjt så länge.
Jag har sett massa före och efterbilder där skillnaden är noll, ägaren tycker sig däremot se enorm skillnad. Det säljs massa preparat som inte fungerar, men som folk önskar fungerade...Precis. Det är ju därför jag hävdar att det funkar. På min häst, alltså. Kanske inte på alla. Men jag är nöjd så länge det funkar på min och det gör det bevisligen. Även om folk påstår att det är verkningslöst, så vet jag ju att det funkar på min, vad mer kan jag säga?
Skulle för den delen också gissa på att det dessutom funkar på någon mer häst, annars borde nog produkten ha slutat att sälja och tillverkaren borde ha lagt sina investeringar på något som genererar mer pengar. Även den dummaste hästägaren borde väl på sikt se om produkten gör någon skillnad, eller ej. Skulle min häst inte få mer tagel, så skulle jag naturligtvis inte fortsätta att köpa produkten. Svårare än så är det ju inte...
Jag hävdar inte att det funkar på alla hästar, men att säga att produkten är helt verkningslös känns inte riktigt, eftersom det funkar på min.