Mer koratbilder

Sassy

Trådstartare
Idag har jag slitit mitt hår med hemsida och fotoalbum. För en gångs skull blev det fler bilder på Hanoo:

070428%202.jpg

Snygg profil har han...

070428%203.jpg

På domarbordet. Här tycker jag man ser koraterna pälskvalitet ganska bra; helt tätliggande och lite skivig.

070428%204.jpg

Hos matte är bra att vara...

070514.JPG

Hångel i sängen ;) :love:

070317%20017.JPG

Maja poserar.

Sv: Mer koratbilder

snygga de är! :) snygga bilder ocså för den delen

Jättefina bilder!! Med tanke på sängbilden så kanske du skulle skrivit 15+ på tråden eller nått ;)

Visst ser det ut som de blivit påkomna med något fuffens
laugh2.gif

De ligger alltid såhär ihopslingrade när jag kommer hem. Jag ska aldrig mer ha ensamkatt...

Hanoo är bara så vacker :love:

Det är lite lustigt hur en katt (och tillråga på allt en ganska liten katt, 3,5 kg) kan ha så manlig utstrålning. Tydlig könsprägel är önskvärt inom rasen, och det går inte att tveka på vem som är mannen och vem som är det lilla prinsessan i vår familj, trots att Maja numera faktiskt är tyngre.

Visst är det underbart! Brukar ligga och titta på mina innan jag somnar, det ser så mysigt ut när dom ligger tätt ihop eller när dom tvättar varandra.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Katthälsa Hej! Var bortrest 2,5 vecka och min cornish-rex-hona var bortlämnad till ett par som hon varit hos ett par gånger. Hon var där utan sin...
Svar
1
· Visningar
2 098
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 417
Senast: Wonna
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 188
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass