C
Camaro
Idag när jag kollade på världscupen på TV slog det mig varför inte mer information om hästen ges? Jag tycker det hade varit jätteintressant att få reda på mer än bara vilken hingst hästen i fråga är efter. Skrev därför direkt ett kort mail till Tittarservice på SVT, för detta borde ju gå att ändra på! Är det fler som har samma åsikt? Skicka gärna Ni med isåfall, då kanske det blir ändring framöver.
Tillsammans brukar man kunna förändra om man bara vill
Så här skrev jag till SVT:
Jag tycker det vore jätteintressant om man när man kommenterar tex världscupen i hoppning, eller dressyr tex i Globen ville berätta mer än bara vilken hingst hästen är efter. Detta brukar de göra men de missade några idag när det var världscupen. Vore kul att få höra pappan, mamman, morfar samt vem som är uppfödare till hästen. Detta kan ju inte ta så mycket tid i anspråk, men för de som är avelsintresserade finns massor av intressant information i detta. Vore super om Ni kunde göra detta till nästa vecka då det drar ihop sig i Globen...
Med vänliga hälsningar Johanna Friman
Tillsammans brukar man kunna förändra om man bara vill
Så här skrev jag till SVT:
Jag tycker det vore jätteintressant om man när man kommenterar tex världscupen i hoppning, eller dressyr tex i Globen ville berätta mer än bara vilken hingst hästen är efter. Detta brukar de göra men de missade några idag när det var världscupen. Vore kul att få höra pappan, mamman, morfar samt vem som är uppfödare till hästen. Detta kan ju inte ta så mycket tid i anspråk, men för de som är avelsintresserade finns massor av intressant information i detta. Vore super om Ni kunde göra detta till nästa vecka då det drar ihop sig i Globen...
Med vänliga hälsningar Johanna Friman