Niela
Trådstartare
Ja jag sitter här och kollar runt på mina 2 hemma klubbar och på en gång tänker jag på hur lite utbud de finns i tävlingsväg..
Det är nästan bara ungdomarna som de finns aktiviteter för inte för de är fel på någe vis.Dom är ju våran framtid
Men för oss som inte vill tävla på seriös nivå känns de som om utbudet är extremt magert.
Några få långritter om året som brukar bli 2-3 st om året det är allt nästan..
De jag saknar är följande
Fler uteritter
små blåbärshopptävlingar
Små lätta blåbärsdressyrtävlingar
Distans tävlingar
5 kamp
Prova på fälttävlan
Prova på AK
Prova på trail mm mm
allt är ju självklart enbart på hobbynivå man träffas har roligt kanske att man kan avsluta med lite grillning.
Den som vinner kanske kan vinna en fin lädergrimma eller nått de ska alltidå inte bara på blodigt allvar=)
Utan mer för oss hobbyryttare
Men framförallt träningar för oss äldre över 25 år typ varje onsdag på banan träning för oss äldre.
Träningsläger för oss äldre.
Nu låter de som om jag är lastgammal med mina 26 år men igämförelse med ungdomarna på sidan så är man nog de
Fler än jag som reagerat på detta magra utbud för oss på fritids sidan??
Det är nästan bara ungdomarna som de finns aktiviteter för inte för de är fel på någe vis.Dom är ju våran framtid
Men för oss som inte vill tävla på seriös nivå känns de som om utbudet är extremt magert.
Några få långritter om året som brukar bli 2-3 st om året det är allt nästan..
De jag saknar är följande
Fler uteritter
små blåbärshopptävlingar
Små lätta blåbärsdressyrtävlingar
Distans tävlingar
5 kamp
Prova på fälttävlan
Prova på AK
Prova på trail mm mm
allt är ju självklart enbart på hobbynivå man träffas har roligt kanske att man kan avsluta med lite grillning.
Den som vinner kanske kan vinna en fin lädergrimma eller nått de ska alltidå inte bara på blodigt allvar=)
Utan mer för oss hobbyryttare
Men framförallt träningar för oss äldre över 25 år typ varje onsdag på banan träning för oss äldre.
Träningsläger för oss äldre.
Nu låter de som om jag är lastgammal med mina 26 år men igämförelse med ungdomarna på sidan så är man nog de
Fler än jag som reagerat på detta magra utbud för oss på fritids sidan??