Menyerna följer med

Niyama

Trådstartare
Om jag råkar peta till något i den gröna menyn och sen scrollar nedåt så följer menyn med, alltså inte den gröna utan den som kommer fram. Måste klicka nånstans för att få bort den, på datorn är det irriterande men är ju snabbt gjort men på mobilen råkar jag ofta klicka på något annat istället :banghead: Är det inte meningen att de utrullade menyerna också ska försvinna när man scrollar nedåt?

Om man öppnar upp menyn för att välja något tror jag en hel del skulle ogilla att den plötsligt försvann om man råkade skrolla lite.

Ingen ändring av menyn har skett på minst någon eller några månader.
Menyn syns när man skrollar upp eller när man är i toppen av sidan, annars göms den.
På dator kan du använda hård refresh (F5) för att ladda om alla delar av en sida om du skulle ha någon gammal del cachad.

Ingen ändring av menyn har skett på minst någon eller några månader.
Menyn syns när man skrollar upp eller när man är i toppen av sidan, annars göms den.
På dator kan du använda hård refresh (F5) för att ladda om alla delar av en sida om du skulle ha någon gammal del cachad.

På mobilen har jag ingen meny alls även om jag är i toppen av sidan, typ varannan gång jag går in i en tråd.

Så här ser det ut @Gunnar
be710f46-f880-4d58-83c8-f3d631be2373_zpsjjzhbhcg.png

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 689
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama