mensen försenad

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

min mens är 1 1/2vförsenad. nu har jag gjort två preg test den ena 2dagar efter beräknad mensdag den andra idag.båda visar negativt. som ni kanske kommer ihåg så fick jag ett missfall i början av feb. kan det vara svårare att bli gravud efter det?jag ger snart upp..........vill så gärna ha ett barn nu då allt annt känns bra i mitt liv......

Sv: mensen försenad

Det händer då och då att det visar negativt i flera veckor trots att man är gravid. Avvakta några dagar till i alla fall, kanske en hel vecka (om du kan hålla dig ;)), sen gör du ett nytt test, helst med morgonurin då den är mer koncentrerad...

Lycka till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 564
Senast: astronaut
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 817
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Hej Buke! Hoppas att ni har lite klok input att komma med, jag känner att jag nog bara måste stöta och blöta det här ett par varv och få...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 061
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar