Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??

Sv: mens??

Ingen aning. Jag hade det INTE vid min första graviditet, men vi den andra (som slutade i missfall) hade jag en normal mens då jag inte ens visste att jag var gravid. Nästkommande mens uteblev, och då testade jag positivt.

Vet inte. Jag hade inte riktig mens utan en kraftig blodflytning skulle man nog mer kunna säga, som var längre än den vanliga mensen... men vid andra mensen så försvann den och var borta...

semlis777 skrev:
hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??

Äter man p-piller och inte vet att man är gravid utan fortsätter med pillren så får man ju mellanblödningarna. Det hände en kompis till mig upp till fjärde månaden när hon undrade varför hon gått upp i vikt (hon åt ju piller så hon relaterade inte först).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 275
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama