mens + gravid

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nilaya

HUR kan det funka? Varför? :crazy:

det har man ju blivit inmatad sen födserln att det går inte men tydligen? j
 
Sv: mens + gravid

Det är väl inte vanlig mens utan blödningar.

Jag blödde ung. de första 15 veckorna av min andra graviditet...
 
Sv: mens + gravid

ingen aning men "när jagvar ung" sa fröken på sexualkunskapen att så länge man hadde mens fanns där inga bullar i ugnen.

jag hörde talas om att man kunde ha mens när man var gravid först för ngn månad sedan. det är ju skitdumt. jag menar nu kan man ju vara gravid hur mkt som hellst :confused:
 
Sv: mens + gravid

Jag hade mens fram till v 28 så inte helt ovanligt tydligen :crazy:
 
Sv: mens + gravid

Nilaya skrev:
ingen aning men "när jagvar ung" sa fröken på sexualkunskapen att så länge man hadde mens fanns där inga bullar i ugnen.

jag hörde talas om att man kunde ha mens när man var gravid först för ngn månad sedan. det är ju skitdumt. jag menar nu kan man ju vara gravid hur mkt som hellst :confused:

på sätt och vis så stämmer det... man har faktiskt inte mens om man är gravid eftersom mens är ägg och slemhinnor som blöds ut efter ägglossning... men man kan ha blödningar som ser ut precis som mens när man är gravid
 
Sv: mens + gravid

Om jag var du så skulle jag vara försiktig om det är första blödningen.... Min kompis fick missfall efter 5 dagars blödning men det kan ju självklart vara olika........För man kan faktiskt ha blödningar som är ofarliga också!!!
 
Sv: mens + gravid

men, kan blödningarna komma den 25 varje månad precis som mensen? eller blöder man konstant?
 
Sv: mens + gravid

dom kan komma regelbundet varje månad "precis som mens" eller så kan man blöda lite då och då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 758
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 361
Senast: Trott
·
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Jag håller på att bli förkyld och jag blir alltid heltäppt i näsan vid förkylning. Jag hittar motstridig information på nätet angående...
2
Svar
22
· Visningar
1 938
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp