Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg just ett kort inslag på nyheterna där poliser skjuter två hundar med 26 (?) skott med hundens ägare en ung kille, precis intill.
VAD var detta??? Nån som vet nåt om det?
Det såg ju helt horribelt ut.![]()
Såg just ett kort inslag på nyheterna där poliser skjuter två hundar med 26 (?)skott med hundens ägare en ung kille.....:
TS:
Jag tror verkligen inte att polisen tycker att det minsta trevligt eller roligt att skjuta hundar, och att de försöker undvika det i största möjlig mån. Sen tycker jag också att det är sjukt irriterande att folk på företrädesvis facebook brukar kommentera och posta inlägg och åsikter utan att ha kollat upp det minsta, och utan någon som helst källkritik.
Om folk kunde sluta knarka skulle det däremot vara lite bättre för alla.
Oj, vad fel jag hade. Men då är min följdfråga hur stort magasin de har, även med halvautomatiska vapen är ju 26 skott en hel massa...
Om det är samma hundar så läste jag att polisens version var att ägaren var påtänd och höll på att skära halsen av sig själv? Och att de var tvugna att skjuta hundarna för att rädda killen.
Det var ju två poliser som sköt och jag ser inget konstigt med att de i princip tömde sina magasin.
OK. Den versionen har inte jag hört, och inget som framkom på nyheterna precis nyss. Men visst kan det ha varit så. Hittade denna givetvis vinklade blogg, men där står det bara att killen druckit och satt utanför huset med hundarna.
http://hundkillen.wordpress.com/