Modig_Korn

Trådstartare
Jag ska ju vara marsvinsdommare i augusti... Första riktiga gången :crazy: Har aldrig dömmt mer än kanske 10 djur sammtidigt men nu är det väl minst 30 :smirk:
Varför blev man dommare? :crazy: Jaja det blir väl skojj antar jag :D

Kul kul! Själv håller jag i en hel utställning som ska fixas här i Dalarna i september...mycket jobb är det men attan så kul!

Utställningen är i Säter 16/10 om dom inte ändrat datum :confused:

Jo, datumet är ändrat till den 18/9....jag är en av kommisarierna :bow:
Det blev så många utställningar i oktober så vi flyttade fram den lite, så nu blir det den enda i mellansverige just i september = många utställare :banana:

Jaaa! Ni är underbara! Då kan jag komma! Tackar :bow: :bow: :bow:

Får man vara nyfiken och fråga vilka domare det kommer att vara :angel:

Nja, får inte nämna något före annonsen kommer ut...vilken den snart gör på Norrort hemsida....

Mamma ska fixa den i Kivik nu i juli lr om d var i början på ag. :crazy: Hur ska det gå? Jag känner ingen virrigare människa än min mamma :crazy: (:deivl:)

Jaaaa. Tackar och bockar för ett bra domarval :bow:

Längtar redan till utställningen :angel: :banana:

Jag är oxå nöjd med domarvalet...fick som vi ville! Själv ska jag ställa 4 korthår i ras och en lurvboll i pet.

Jag får nog bara med mig hanar upp, eventuellt 1 hona. Alla andra är på parning/har ungar då. Blev ju miss i beräkningen när ni flyttade utställningen, men det gör inget. Jag hoppas att ni kommer ha fler utställningar?

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 319
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 829
Senast: fixi
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Hiss och diss del 5
  • Sodastream

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat