Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÄrd. Konkurrensen var inte hÄrd.Det var vÀl för vÀl att Lisa gick vidare till final. Jag vidhÄller att det Àr kvÀllens bÀsta lÄt (Àven om konkurrensen inte var hög). Jag blev ocksÄ glad att Adam Woods gick vidare till vaddetnuheteriÄr och inte Samir och Viktor.
Hoppas verkligen inte att de ska försöka leva pĂ„ det hĂ€r âskĂ€mtetâ genom alla programmen.Min pojkvĂ€n "tvingar" mig att se kvĂ€llens final och vi ligger lite efter i sĂ€ndningen men.. alltsĂ„ vad f*n var det vi var tvugna att genomlida med Carina Berg och Gustavsson?! Ăckel karl som vĂ€grar ta ett nej, som fortsĂ€tter stöta och gĂ„ pĂ„ en kvinna som uppenbart inte Ă€r intresserad. Vill krĂ€kas.. hela numret hade vibbarna av kvart i tre-ragget som kvinnan mĂ„ste fly ifrĂ„n
Min pojkvĂ€n "tvingar" mig att se kvĂ€llens final och vi ligger lite efter i sĂ€ndningen men.. alltsĂ„ vad f*n var det vi var tvugna att genomlida med Carina Berg och Gustavsson?! Ăckel karl som vĂ€grar ta ett nej, som fortsĂ€tter stöta och gĂ„ pĂ„ en kvinna som uppenbart inte Ă€r intresserad. Vill krĂ€kas.. hela numret hade vibbarna av kvart i tre-ragget som kvinnan mĂ„ste fly ifrĂ„n
Jag Ă€r verkligen inte PK i skĂ€mt men detta tyckte jag mest var platt och utan finess. (Ălskar married with children och den satir som finns i serien)Jag tycker att det var jĂ€tteroligt! Ăr sĂ„ trött pĂ„ att alla skĂ€mt först ska mĂ„las genom en pk-kvarn! Det har gĂ„tt för lĂ„ngt tycker jag. Blir nĂ€stan sugen pĂ„ att se "Married with children"
Jag tycker att det var hysteriskt kul!
SÄngen den hÀr mellogrejen bygger pÄ var skitkul men skÀmtet kÀnns fÀrdigt dÀr.
För att inte sÀga att man kunde gissa vad som skulle hÀnda sen det blev kÀnt att Carina och Björn skulle delta samtidigt. Blekt liksom, hade varit mycket bÀttre om de hade haft nÄgot nytt med bara anspelningar pÄ tidigare historien typ.Verkligen, timing Àr i princip allt i komedi och man fÄr publiken att skratta genom att bryta av mot deras förvÀntningar. HÀr tyckte jag man kunde se vad som skulle ske en mil i förtid.