Och Dotter.... vad tusan var det där för dålig Loreen-kopia??
Jag tyckte bättre om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Dotter.... vad tusan var det där för dålig Loreen-kopia??
Jag tyckte bättre om den
Samma här, tycker inte Tattoo är hennes bästa låt. Gillade Statements bättre.
Åh menade att jag tyckte Dotters låt är bättre än Dannys . Jag gillar tattoo men tycker bäst om euphoria av hennes
Jag tycker inte den är usel kanske, men jag gillade Bulletproof mycket mer.Jag tyckte att Dotter var riktigt usel... Jag fattar ingenting...
Jag tycker inte den är usel kanske, men jag gillade Bulletproof mycket mer.
Ja, jag kan fortfarande bli sur över att den inte vann 2020Bulletproof var svinbra!!!
Ja, jag kan fortfarande bli sur över att den inte vann 2020
Minns att jag blev jättebesviken när Mamas vann. Tyckte låten var ganska tråkig och minns den knappt idag.Jag förstår att den inte vann. The Mamas var underbara! Den värmen de utstrålade, deras fantastiska röster! Hade Bulletproof varit med i år hade den lätt varit min favorit hittills! Men 2020 var The Mamas förtjänta av segern! De hade placerat sig HÖGT om ESC hade blivit av det året!! En del (icke-svenska) ESC-fans tror att de hade kunnat vinna.
Minns att jag blev jättebesviken när Mamas vann. Tyckte låten var ganska tråkig och minns den knappt idag.
Bulletproof var grym och borde ha vunnit!
Jag tror att du nedvärderar barn om du tror att de är så lättskrämda faktiskt.
Det kan vara så att Scarlet har en ung publik och att de faller nån placering ikväll jämfört publikundersökningen. Som Gunilla Persson gjorde förra veckan.
Tror tvärtom att barnen gillar utklädningen, de ser det nog som Halloweentema och Halloween känner alla barn till idag. Favorithögtid för många barn.
Äsch, det där var inte särskilt allvarligt menat. Jag "nedvärderar" definitivt inte barn.Alltså det kryllar av barn på Sweden Rock - de är inte så lättskrämda.
Danny lät som vanligt. Opersonligt.
Vi hade tyckt att det räckt om Scarlet gått vidare till final
Jag tyckte den var jättebra!Ett tillägg om Scarlet! Det hade varit såå snyggt om vi skickade dem och de gick ut först i finalen!
Texten är som gjord för att öppna ESC-finalen!! sen vet jag ju att vi inte kommer kunna välja att lägga den där då vårt startnummer kommer lottas. Men erkänn! Det hade varit sjukt snyggt!
I början av låten:
Step right in, enjoy the show
More you see the less you'll know
All the clowns dance in delight
You're act one on stage tonight
I slutet av låten:
The show has just begun
If you're playing
You're staying
So let's all get trapped in Circus X