Melodifestivalen 2024, ALLA deltävlingar + finalen

Bukeomröstning Mellofinalen 2024

  • 1. “When I’m Gone“ – Maria Sur

    Röster: 9 14,1%
  • 2. “Back To My Roots“- Jay Smith

    Röster: 11 17,2%
  • 3. “Awful Liar“ – Lisa Ajax

    Röster: 2 3,1%
  • 4. “Heroes Are Calling“ – Smash Into Pieces

    Röster: 19 29,7%
  • 5. “Give My Heart A Break“ – Cazzi Opeia

    Röster: 25 39,1%
  • 6. “Light“ – Annika Wickihalder

    Röster: 3 4,7%
  • 7. “Unforgettable“ – Marcus & Martinus

    Röster: 12 18,8%
  • 8. “It’s Not Easy to Write a Love Song“ – Dotter

    Röster: 7 10,9%
  • 9. “Que Sera“ – Medina

    Röster: 9 14,1%
  • 10. “Dragon“ – Liamoo

    Röster: 5 7,8%
  • 11. “Effortless“ – Jacqline

    Röster: 15 23,4%
  • 12. “Happy That You Found Me“ – Danny Saucedo

    Röster: 5 7,8%

  • Antal omröstningsdeltagare
    64
  • Omröstning stängd .
De där resultaten brukar förklaras med att det är väldigt många barnfamiljer på genrepen. Jag är mest förvånad över att barnen inte var räddare än sådär för Scarlet.

Scarlet verkar vara det nummer det surras mest om nu så de går nog bättre i kväll än jag trodde att de skulle göra. Så du blir nog nöjd. 😄
Tror tvärtom att barnen gillar utklädningen, de ser det nog som Halloweentema och Halloween känner alla barn till idag. Favorithögtid för många barn. :)
 
De där resultaten brukar förklaras med att det är väldigt många barnfamiljer på genrepen. Jag är mest förvånad över att barnen inte var räddare än sådär för Scarlet.

Scarlet verkar vara det nummer det surras mest om nu så de går nog bättre i kväll än jag trodde att de skulle göra. Så du blir nog nöjd. 😄
Alltså det kryllar av barn på Sweden Rock - de är inte så lättskrämda.
 
Tonårssonen lämnade tvn när alla bidragen var spelade. Han gillade inget av dem...
Jag är rätt övertygad om att årets mellovinnare kommer från någon annan deltävling än dagens.
 
Är det bara jag om tycker att Dannys nummer var pinsamt dåligt? Inte låten. Men det kändes som att han sket i vilket och bara gick upp och småstudsade på scen i fula kläder istället för att faktiskt engagera sig i att komma på ett bra nummer....
 
Är det bara jag om tycker att Dannys nummer var pinsamt dåligt? Inte låten. Men det kändes som att han sket i vilket och bara gick upp och småstudsade på scen i fula kläder istället för att faktiskt engagera sig i att komma på ett bra nummer....

Tycker varken numret eller låten är bra 🙃
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp