Helt rätt med första finallåten !!
Den här låten MÅSTE ju släppas utomlands med. Hon kommer "go places" med den !
Jag tycker att hon är duktig men tråkig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt med första finallåten !!
Den här låten MÅSTE ju släppas utomlands med. Hon kommer "go places" med den !
Omgång två? Den raden är låst i appen för mig, jag hjärtröstar, fattar inte vad den finns där för. Är väl bara en omgång man röstar?Huh. Jag förväntade mig inte att behöva rösta på Cazzi Opeia även i omgång två. Trodde hon skulle segla till finalen effortlessly.
Det såg både jag och maken först ocksåEtt mycket kort ögonblick undrade jag varför Cazzi Opeias dansare hade kexchokladtrikåer
Nähä. Det var visst prickar...
Hon har en kör i kulissen.Var det ens Gunilla som sjöng själv? Jag tyckte jag hörde fler stämmor i refrängen, men såg ingen kör. Sången i versen var väldigt svag.
De öppnar en till laddning röster när den första finalisten är presenterad.Omgång två? Den raden är låst i appen för mig, jag hjärtröstar, fattar inte vad den finns där för. Är väl bara en omgång man röstar?
Ja! Cazzi Opeia klart bäst ikväll och bäst hittills i Mello. Skickar gärna till ESC! Jacqline var också bra. Bästa låtarna och artisterna gick vidare. Så proffsiga båda. Tyckte Clara Klingenström förtjänade en plats i kvalfinalen.Jag hade jättegärna sett Cazzi Opeia i Eurovision. Toppenduktig artist OCH låtskrivare som sticker ut från den slags bidrag Sverige har skickat de senaste 10-15 åren. Låten och framträdandet är lekfullt och intressant.
En annan dröm jag har är att vi någon gång skickar ett bidrag på svenska. Men i år drömmer jag om Cazzi Opeia.
TackHört väldigt många säga att Cazzi Opeias låt är väl likt Pet Shop Boys 'Go West'. Med likheter till en sådan låt är det inte konstigt att man går vidare direkt.
Fast den likheten är inte större än att låtskrivare plockar in influenser från höger och vänster. Jag tycker den är typisk för Cazzi Opeia.Hört väldigt många säga att Cazzi Opeias låt är väl likt Pet Shop Boys 'Go West'. Med likheter till en sådan låt är det inte konstigt att man går vidare direkt.
Hört väldigt många säga att Cazzi Opeias låt är väl likt Pet Shop Boys 'Go West'. Med likheter till en sådan låt är det inte konstigt att man går vidare direkt.