Medryttarkontrakt

J

Juuwliaa

Ska börja rida/hjälpa till med utbildningen av en 3-åring som inte är riden så mycket (skritt, trav och galopp rakt fram), och ägaren vill skriva ett kontrakt i och med att han är så pass ung och kan hitta på saker.

Vad tycker ni ska finnas med i ett sådant kontrakt? Skriv allt ni kan komma på! :bump:

Vet inte om tråden hamnade rätt... Kikade runt lite men visste inte riktigt, så jag provar här.

Sv: Medryttarkontrakt

jag vet att medryttare.nu har ett förslag till medryttarkontrakt, men jag tycker det känns lite konstigt och osmidigt. Vill gärna ha tips på sånt här också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Mia_R
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Miingla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
13 541
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar