Medryttare

Sv: Medryttare

Har svårt att tro att någon är villig att betala för att rida din häst för att sedan köpa den när den är färdig...

Notorius skrev:
Jag betalar ju träningar/tävlingar om medryttaren skulle vilja träna och tävla såklart. Och sedan om det är nån jag litar på så får den rida så mkt h*n vill.
Och jag rider själv för tränare med hästen.

Men om du tar betalt av medryttaren betalar den ju självförträningar o tävlingar... Blir ju + - 0

Okok. Får väl skriva kontrakt på det. Har hittat en tjej som vill rida 1-2 dagar i veckan, om hon inte passar med honom så skaffar jag ingen medryttare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 813
Senast: SwedEmB
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 173
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar