Medryttare/skötare

N

Ninai

Hej jag är en tjej som är 93 men har ridigt i 2 år nu med tkr att det är välldigt lite att rida en gång i veckan..
vet inte riktigt vad jag ska göra för dom flesta vågar ju så klart inte släppa i väg mig nej nej.. det vill jag heller inte.. men har ngn nått förslag vad jag kan göra ??

Tacksam för svar:D:D :banana:

Sv: Medryttare/skötare

Du kan börja i en extra grupp (antar att du rider på ridskola).
Eller bli skötare kanske två dagar i veckan på en av ridskolehästarna. Medryttare är nog lite tidigt, det är svårt för hästägare att ha tillit till någon i din ålder. (inget illa menat)

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 905
Senast: Raderad medlem 149639
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 682
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 697
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka