Medlemslista

Zlatan

Trådstartare
Ok detta är kanske dagens I-landsproblem med jag undrar om det inte går att fixa så att användare som inte varit aktiva på ett tag tex 3 månader försvinner?
Medlemslistan är ju proppad med nick som har 0 eller väldigt få inlägg + att det kanske finns nya användare som vill åt ett namn som är upptaget men inte används.

Sv: Medlemslista

Ja detta har jag tänkt på så många gånger - använder mig ofta av medlemslistan för att hitta kul folk och blir tokig av allt bläddrande.
3 månader kanske är för kort tid men efter ett år utan ett inlägg - skicka ett pm och utan svar - bort.

Som jag precis skrev i ett annat inlägg jag rensar med ojämna mellarum bort användare som inte varit aktiva det senaste året.

Att inte skriva inlägg har inget att göra med om man är aktiv eller inte.
Är du inloggad och bara läser är du aktiv.

Det finns ingen i medlemslistan som inte varit aktiv de senaste 13 månaderna.
Det finns andra delar av Bukefalos som inte är forum och som kräver inloggning också.

Ok - kunde väl tro att du tänkt på detta du allvetande grundare ;-)

Om man nu skulle hitta någon inaktiv - får man en morot då?

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Senast: super
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 008
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 690
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama