medical card

S

ssannna

på medical cardet står det att man ska skriva fullständigt namn. innebär det för- och efternamn, eller ska man trycka in mellannamn å grejer oxå?? :confused: är inte säker på att jag vill det...:crazy:

Sv: medical card

hehe... näe, d e klart... men ändå :smirk:

oki dok, alla verkar eniga... teh... då e d bara å skriva alla sina vackra :angel: namn då.

Hur får man tag på ett sånt där medical card??

Är det nå´n blankett man skickar efter eller nå´t och sen går till sin doktor??:confused:

Man beställer ett på ridsportförbundet och sen fyller man i själv

Nej, själva lappen måste man väl beställa från förbundet :confused: Fickan man har det i finns ju att köpa på tex. H**ks.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 188
Senast: MML
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 233
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Dejtingtråden del 38
  • Byta bäddmadrass?