Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom på en till! Nyser du bland folk (typ på ett tåg eller på en buss) är det enligt ettikett påbjudet att hålla för munnen.
Men gud xD alltså, jag kan inte höger och vänster, haha. Jag undrade lite vad du snackar om men ja, det var jag som tog fel på höger och vänster igen... sorry!Och första delen, alltså mellan pendeltågsspåren och burger king är ju tom byggd för vänstertrafik: dörrarna i de gångarna funkar ju bara om man går "rätt".
Går det bra?
Men gud xD alltså, jag kan inte höger och vänster, haha. Jag undrade lite vad du snackar om men ja, det var jag som tog fel på höger och vänster igen... sorry!
Och inte med handen för att sedan använda samma hand att röra allt...
Det bästa är ju armvecket, men handen är bättre än inget!
Tveksamt
Såg en man häromdagen som först nös i handen och sedan började plocka bland tomaterna... Han hade lika gärna kunnat nysa rakt över dem
Eller räkor bland chipsen. Lata jävlarOch när vi ändå befinner oss i mataffären...
Om du bestämmer dig för att du ska köpa kattmat istället för mjölk, ställ då för helvete inte mjölken i kattmatshyllan så den blir förstörd!!
Ja! Det är sån onödig förstörelse!Eller räkor bland chipsen. Lata jävlar
När Citygross öppnade här hade de något erbjudande där ananas var involverade. Kommer inte ihåg om man fick en ananas om man handlade för en viss summa eller om dom bara var svinbilliga. Det slutade iaf med att man hittade ananas precis överallt i affären. T.o.m. bland hästsakerna.
Man kan även ta med den till kassan och ge den till kassörskan så kommer den till sin rätta plats på en gångJa! Det är sån onödig förstörelse!
Ok om man inte orkar hasa hela vägen tillbaka där man tog varan men lägg den iallafall i rätt miljö, dvs inte glass bland lösgodiset.
Jag vet inte hur många gånger jag svängt tvärt emot när någon givit mig vägbeskrivningar i bilen. Sambon har någon idé om att jag ska lära mig. Jag blir irriterad varje gång för att han inte är snabb nog att peka inne i stan om man kör bil. "Jag ger mig inte!" " varfaaaan ska jagråååå?"Haha!! Jag var tvungen att tänka efter flera gånger innan jag skickade, vad är höger och vad är vänster?
Utom passagen mellan pendeltågen och tunnelbanan vid T-centralen.