Meddelande till allmänheten

Och första delen, alltså mellan pendeltågsspåren och burger king är ju tom byggd för vänstertrafik: dörrarna i de gångarna funkar ju bara om man går "rätt".

Går det bra? ;)
Men gud xD alltså, jag kan inte höger och vänster, haha. Jag undrade lite vad du snackar om men ja, det var jag som tog fel på höger och vänster igen... :o sorry!

Men gud xD alltså, jag kan inte höger och vänster, haha. Jag undrade lite vad du snackar om men ja, det var jag som tog fel på höger och vänster igen... :o sorry!

Haha!! Jag var tvungen att tänka efter flera gånger innan jag skickade, vad är höger och vad är vänster? :D

En till shoppingrelaterad. Det är inte helt tvunget att ställa hela vagnen och allt intill mjölkkylen när du står där och letar efter det du ska ha. Det går jättefint att ställa vagnen på ett bra ställe i närheten, men där den inte blockerar hela jäkla mjölkkylen. Samma gäller vid frukt/grönsaker. Ställ vagnen på ett smidigt ställe medan du plockar dina grejer.
OCH om vagnsinnehavare ska prata, ställ er gärna inte i mitten av gången med båda vagnarna. Alla kanske inte vill stå i kö tills ni har pratat klart. Flytta er!

Och när vi ändå befinner oss i mataffären...
Om du bestämmer dig för att du ska köpa kattmat istället för mjölk, ställ då för helvete inte mjölken i kattmatshyllan så den blir förstörd!! :rage:
Eller räkor bland chipsen. Lata jävlar :rage:

När Citygross öppnade här hade de något erbjudande där ananas var involverade. Kommer inte ihåg om man fick en ananas om man handlade för en viss summa eller om dom bara var svinbilliga. Det slutade iaf med att man hittade ananas precis överallt i affären. T.o.m. bland hästsakerna.

Eller räkor bland chipsen. Lata jävlar :rage:

När Citygross öppnade här hade de något erbjudande där ananas var involverade. Kommer inte ihåg om man fick en ananas om man handlade för en viss summa eller om dom bara var svinbilliga. Det slutade iaf med att man hittade ananas precis överallt i affären. T.o.m. bland hästsakerna.
Ja! Det är sån onödig förstörelse! :(
Ok om man inte orkar hasa hela vägen tillbaka där man tog varan men lägg den iallafall i rätt miljö, dvs inte glass bland lösgodiset.

Haha!! Jag var tvungen att tänka efter flera gånger innan jag skickade, vad är höger och vad är vänster? :D
Jag vet inte hur många gånger jag svängt tvärt emot när någon givit mig vägbeskrivningar i bilen. Sambon har någon idé om att jag ska lära mig. Jag blir irriterad varje gång för att han inte är snabb nog att peka inne i stan om man kör bil. "Jag ger mig inte!" ":mad: varfaaaan ska jagråååå?"

Från när jag jobbade på myndighet.
Vi jobbar också till 16.00. Så om din pappa har dött kanske du måste ta ledigt nån timme från jobbet för att denne ska få sin gravplats. För vi gör det där varje dag och kan inte anpassa varje dag efter alla andra. Tyvärr.

Utom passagen mellan pendeltågen och tunnelbanan vid T-centralen.

Ja herregud! Det verkar inte folk fatta, utan alltid är det några människor som kommer irrandes mot trafiken och stoppar upp flödet.

Några andra saker (som kanske redan har berörts) är:

1. Stanna aldrig när du precis har kommit upp för en rulltrappa eller trappa. Fortsätt framåt och stanna sedan någonstans där du inte är i vägen. Stanna heller aldrig precis utanför/innanför en ingång/utgång.
3. Ta av dig ryggsäcken när du kliver på t-bana, pendeltåg och buss. Måste du ändå ha ryggsäcken på? Stå då blick stilla så att du inte nockar folk.
4. Gå inte på en gångväg med fyra barnvagnar i bredd om du inte är beredd att vika undan vid möte eller om någon vill passera bakifrån. Glöm inte heller att hålla erforderlig uppsikt.
5. Nej. Jag kan faktiskt inte passera genom din hunds flexikoppel som sträcker sig rätt över vägen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
782
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Djur Äntligen har drömmen om ett eget hus gått i uppfyllelse och därmed måste självklart ett gäng ankor flytta hit! Men jag läser och lär...
Svar
8
· Visningar
2 333
Senast: Ainon
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 158
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar