Medcial Card

KarolinaJonsson

Trådstartare
Har en liten fundering:)
Jag ska beställa Medical Cardhållare och nummerlappshållare från Hööks, men måste jag beställa själva Medcial Cardet från ridsportförbundet? Eller kan man skriva ut det från internet?
Jag ska debutera p70 nästa helg och ridsportförbundet har stängt tills på måndag...:D

@KarolinaJonsson Jag googlade på "medical card" fälttävlan"skriva ut" och hittade flera ställen. Se bara till att det står "fälttävlan" någonstans; jag hittade något som verkade komma från en MC-klubb också, och det hade alldeles för få saker att fylla i. :D Rätt kort har många fält att kryssa i.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 681
Senast: Lhas
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 369
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter