Med tanke på priser på islandshästardiskussionen......

Sv: Med tanke på priser på islandshästardiskussionen......

Åhh Sessan :love:

Sv: Re: Med tanke på priser på islandshästardiskussionen......

Det har jag, hon gör inte mer än vad man kräver. I paddock kan barn rida henne, det enda som händer om de inte styr aktivt är att hon genar i kurvorna alternativt stannar, men hon går gång om de smackar eller stannar om de säjer hooooo....ute vågar jag inte släppa i väg henne, för då skulle hon kunna vända om och gå hem, alternativt hoppa till och bli "rädd" om hon känner att den uppe på ryggen inte har kommandot, då gör hon det osm hon tycker är bäst. Det enda min Pålla inte gillar är männskor med hårda höga händer, barn som rider med långa tyglar och hon får lulla på, tycker hon är väldigt behagligt

Nämen, nu har jag också kollat. Det här är nog faktiskt bland det gulligaste, och finaste, jag sett.

Först och främst är ju ungarna (är de dina egna telningar, Djurjouren?) som hämtade ur en serie om gulliga ungar.
Sen är ju pållan fantastisk. Tänk så fint och mjukt hon stoppar när lilla blöjmonstret kommer tultande. Samtidigt som hon tar god hand om den lille på ryggen.

Sen är ju filmen när den andra lilla sötnosen trillar av så tårframkallande gullig. Gillar att du sätter upp henne/honom precis som hon/han var innan avglidningen.

Vilken fin häst du har, ge henne massor av extra morötter från mig och min pålle

OlleAtlas

Oh, tack, vad snällt skrivit. Japp, monsterna är mina egna och de gör sig bäst på film :-). I verkligheten är de mer monsterlika :-)

Åhh , vad sött :love:

Liknande trådar

Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 204
Senast: Tarantino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar