Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Med tanke på priser på islandshästardiskussionen......
Ja, från den placeringen kan han ju inte dra henne i munnen för han når inte fram till tygeln
Han är också vansinnigt söt, speciellt när han lägger sig tvärs över hästen och är totalt oimponerad av att han faktiskt RIDER: "ööööh - nu är det tråkigt, kan jag ligga på det här sättet också?"
Haha, ja han är fantasifull och nu börjar han bli jobbig. Antingen så rider man i fort och sitter som man ska eller så skrittar man och leker akrobat. Undrar om det är poppis på knatteridskolan han ska börja på nästa vecka
Det är inte direkt så att jag kan få honom att sluta leka akrobat utan det är nått som man liksom gör när man rider.... eller hru dte nu var
Fnissar, jag är inte lika cool med en annan häst, då blir tom jag hönsmamma. Men ungarna är lika avslappnande med alla hästar tyvärr .
Men hästen är
Fast jag tycker att film två visar henne bäst, hur hon verkar ha noll koll på lillan på marken men blixtsnabb stannar när det behövs.
4:an är mest rolig liksom :-)
Våran häst är också ovärdelig
Han kostade väl sisådär 10-15 tusen för mycket , har dåliga hovar och var oförsäkrad och för gammal att försäkra
Men å andra sidan kan vem som helst rida honom
En dag drog vi ut honom med en fyraåring på ryggen i värsta terrängen, han bar henne jätteförsiktigt
En annan dag drog vi iväg och tävlade, lika lugn då
Och en tredje dag hoppade vi 50 cm
Och därimellan har mamma (som blev rädd när vi hade förra hästen) travat barbacka, ridit ut själv i flera gångarter mm
Min är likadan ! Fast han är inte en islandshäst !
Han är faktiskt det. Vilken oerhörd glädje det är att få träffa såna hästar i livet !
Dessutom saknar han eksem, fång och allt vad det nu är - och är ambitiös när man jobbar honom
Senast igår red min 8-åring honom barbacka från hagen, just när de passerade grönsaksodlarn så satte han igång sina vattenspridare...sådär en 10 styckte jättestora ni vet, min häst hade bara stannat till och sen gått vidare rakt igenom strålarna (som når ut på vägen!).
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.