Med sikte mot clearound

J

Joannabaanana

Hej! Är det någon som vet någon clearound i januari i västra götalands län, gärna så nära uddevalla som möjligt? Jag skulle vilja vara med på en med min foderponny (d) men saken är det att vi bara har tränat tillsammans för en som tränade oss en gång. Vi har självklart tränat var för sig, med sin ägare har hon tävlat LC-LB. Jag hopptränar med henne själv men hoppas jag hinner träna för en tränare om jag får ta på ngn några ggr innan clearounden. Tror ni det går bra eller ska jag vänta?

Sv: Med sikte mot clearound

Hur det går är svårt att säga, beror ju på hur duktiga ni är samt vad ni ska hoppa för höjd.

För att hitta clear rounder(numera träningshoppningar) så gå in på de klubbarnashemsidor. Hemsidorna hittar du på ridsport.se

2009-01-10 älvsborgsryttarförening (:

Okej, tack för tipset :) men tyvärr var det en klubbtävling där bara medlemmar får delta.

Vet att Trollhättans fältrittklubb har med jämna mellanrum , när jag har tävlat där har det varit organiserat och trevligt :) Det var iof ett tag sen.. ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 134
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka