Hoppsan hade jag vetat att jag hade kunnat ställa till med det vid en lynch så hade jag kanske ansträngt mig ännu mer för att bli misstänkt...
Tja, det är väl ingen som visste det. Står inte ens i rollbeskrivningen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan hade jag vetat att jag hade kunnat ställa till med det vid en lynch så hade jag kanske ansträngt mig ännu mer för att bli misstänkt...
hrumpff
Det stod ju inte att ängeln kunde stoppa en Lynch hellerTja, det är väl ingen som visste det. Står inte ens i rollbeskrivningen...
Det stod ju inte att ängeln kunde stoppa en Lynch heller
Siså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen...hrumpff
men jag hade dig som ulv/ängel länge precis som med hjartagna fast på henne var det ledarvarg/ ängel
men får bjuda på den , jag är på väg ut till dygnstacken och ska hitta mig ett trevligt krypin @Snurrfian
Känner mig väldigt nöjd med mig själv att jag hade rätt i att novali och Habina var onda ihop!
Siså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen...
hahaInte lätt att låtsas vara oskyldig med dig i hasorna
Ja det var jätte tydligtSiså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen...
Det stod ju inte att ängeln kunde stoppa en Lynch heller
Så det var det som hände?
Trist när det kommer massa twistar som ingen vet om. Blir helt omöjligt att spela då
Märkligt Ni tänker som en ondFast jag hade INTE pratat med henne någonting i lyan. Förstår inte hur det kom sig att @Novali01 både röstade direkt efter mig och sedan skrev ett väldigt likt teoriinlägg. Vi måste ha tänkt likadant utan att veta det.
Märkligt Ni tänker som en ond
jo och där funderade jag på det allvarligt kan jag säga, men kom fram till att hintningsvarningen lika gärna kunde vara att du försökte låtsas ha en roll utan motivering som att du faktiskt hade denSiså, gräv inte ner dig för djupt heller, jag vill spela med dig igen! Men jag tyckte att jag gjorde allt utom att skriva dig på näsan vilken roll jag hade, till och med så att jag nästan fick en varning av Koppen...
Ledarvargen var ju redan käkad så jag var ju bara tvungen att försöka övertyga Q och så velade jag en hel del mellan Bollen och hjartagna... Men när Hjartagna försvann så anade jag att hon var ängeln, hade hon varit enda ulven kvar så tror jag att hon hade gjort allt för att vara på plats.Ja, om vi hade minsta tvekan om din roll försvann den ganska snabbt där
Jag tror vi sällan spelar på samma sida. Känns som du alltid är ond när jag är god och tyvärt om. Fast när jag är ond så brukar du bli ond så småning omFast jag föredrar att vara god.
Men det borde ha fått igång den som hade rollen i sådana fall...jo och där funderade jag på det allvarligt kan jag säga, men kom fram till att hintningsvarningen lika gärna kunde vara att du försökte låtsas ha en roll utan motivering som att du faktiskt hade den
ja jag var ju fundersam över bollen__s utebliva försvar faktiskt...Men det borde ha fått igång den som hade rollen i sådana fall...