Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha ja det hade ju varit helt fantastiskt med den twisten i en lek...
och så peppar jag bollen__ med en samtidigt!!Apropå detta med att inte leka.
Jag tappade verkligen sugen efter förra leken av lite olika skäl. Nu är jag sugen igen. I allafall så att jag följt denna lek. Det är samtidigt rätt skönt att kunna gå in och pocornläsa.
5 års erfarenhet kanske ?Å själv tog jag Novali som ulv på detta inlägg, fattar inte varför ni andra inte såg det....
Kanske det kanske (får ju inte avslöja mina knep, jag kanske behöver dem en dag )5 års erfarenhet kanske ?
hmmmmKanske det kanske (får ju inte avslöja mina knep, jag kanske behöver dem en dag )
Beror helt på om DU är på min sida eller inte....hmmmm
det beror på om du är på min sida eller inte när du använder dessa färdigheter om jag ska tycka att det är ett ok svar
Å varför vill du vara i lyan.....Jag vill ha en lek där alla är i lyan med mej!
Leken där alla är onda ?Jag vill ha en lek där alla är i lyan med mej!
Det kan vara för att man kan ha hemskt roligt i en lya när man planerar och kan diskutera med andra.jag tycker med det är skojigtÅ varför vill du vara i lyan.....
Det behövs inte. Jag/vi ger upp. Grattis goda och bra kämpat!!
Jag känner att jag orkar inte försöka hitta på någon teori och jag får inte käka enligt koppen för bagaren gör så att jag inte kan äta tydligen. Och då är det ändå kört.
Behövdes det sägas??Håller med!
Fast jag har aldrig spelat en lek där ängeln kan skydda sig mot lynch och det inte står i rollbeskrivningen Så därför är det inte så konstigt att ingen förstod det. Samma med bagaren. Det är ju vid käk som lyan sedan inte kan äta natten efter. Inte vid lynch. Så om det ändrats och inte står med så är det inte så konstigt att man inte förstårBehövdes det sägas??
I min värld kan ängeln skydda vem den vill. Inkl sig själv
Måste det finnas på pränt?
Och jag kommer leva länge på att jag lyckades hitta Novali01 alldeles själv. Jag är verkligen dålig på att hitta ulvar....
hmJag får be om ursäkt till @Artline, jag var fullkomligt övertygad om att du var ond
Q listade jag ut ganska direkt - du har ett särskilt sätt att skriva när du vet något som god (tycker jag), märkte det i en annan lek när du pekade ut mig som ond... Så du får akta dig framöver
sedan är jag nyfiken på vem ni försökte käka när ni misslyckades med käket? Och om ni medvetet käkade ledarvargen
Jag hoppades länge på att ni skulle käka mig! Men när det sen blev uppenbart att ni hade käkat ledarvargen så försökte jag gå för fullt istället men varken Q eller Hjartagna verkade vara på min linje...Jag blev ensam i lyan. Beslöt mig för att inte ta risken att bli lynchad, utan hellre offra mig för ledarvargen. Velade mellan hjartagna, snurrfian och bollen__. Tyckte snurrfian hade betett sig så knepigt, lite som en ledarvarg men samtidigt motarbetat oss för mycket. Hjartagna var jag osäker på, eftersom hon var skyddad när vi försökte käka henne innan misstänkte jag att hon var ängel. Men visst hade hon kunnat vara ledarvarg, som inte kunnat rösta på den vi ulvar röstade på i första dl, eftersom vi röstade på henne. Därför fick det bli bollen__ och det var ju rätt beslut.