Nominous

Trådstartare
Nu ska vovven börja åka MC med husse tydligen :D Hunden är helt galen i allt som rör sig med motor, bilar, lastbilar, skotrar, motorcyklar och ja u name it!

Så jag letar efter en Mc-mössa åt hunden? Någon som vet var man kan få tag i det? Glasögon hittar jag direkt om man googlar men mössa hittar jag verkligen inte. Någon som vet var man kan få tag i det? :)

Sv: Mc-mössa

Tack. Men dom har bara hjälmar och typ kepsar vad jag kan se?? Jag är ute efter typ en flygarmössa som skyddar öronen. Hmm..

Det finns många jyckar som åker MC. Har du missat det?
Små hundar åker på tanken framför föraren, större hundar kanske i sidovagn.

Det finns många jyckar som åker MC. Har du missat det?
Små hundar åker på tanken framför föraren, större hundar kanske i sidovagn.

Ja, aldrig hört talas om. Verkar helt vansinnigt tycker jag. Hundar kan ju inte alls ha alla skydd som vi människor har.

De små, hur sitter de fast?

Ja men du då hänger jag med vad du letade efter. :D
Hoppas det går bra med första trippen. :D
Mvh Xoya

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 571
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 897
Senast: geting
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 121
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 272
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka