Maxflex koppjärn

valacken

Trådstartare
Vi har en Maxflex Melina som vi vill ha nytt koppjärn till. Har varit i kontakt via mail med svenska återförsäljare utan respons och jag finner inte heller någon e-handel som har koppjärnen till försäljning.
Har i bakhuvudet att Wintec/Bates järn funkar på Maxflex. Stämmer det? Någon som har koll eller erfarenhet?
Mvh 🤗

Vi har en Maxflex Melina som vi vill ha nytt koppjärn till. Har varit i kontakt via mail med svenska återförsäljare utan respons och jag finner inte heller någon e-handel som har koppjärnen till försäljning.
Har i bakhuvudet att Wintec/Bates järn funkar på Maxflex. Stämmer det? Någon som har koll eller erfarenhet?
Mvh 🤗

Hade inte Maxflex tom olika modeller? Jag har ett svart om du vill ha 😁 Köper du av den svenska åf så betala när du fått din vara (om det är samma som varit i många år).

Tror inte det är samma som Bates/Wintec. Har ett till Maxflex som blev kvar efter att sadeln såldes och jämfört med stallkamraternas koppjärn från de andra märkena stämmer de inte överens.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 983
Senast: Korven
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 860
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
653 255
Senast: caballus
·
Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 380
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA