Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okey, då är det ju en vanlig pad jag ska ha.
Vad är det för skillnad då på mattes och andra fårskinnspaddar? vad är det som göra att mattes är så bra?
"correction" modellen blir som en ordinarie, om du inte har inlägg i den.
med tanke på priset på bägge så tjänar du på att köpa en correction, då har du möjlighet att justera den om det skulle visa sig finnas behov ngn gång i framtiden.
Det håller jag med om. Jag köpte en vanlig men skulle nog köpt en correction i dagsläget. Dock var jag så benhård på att jag skulle ha en sadel som inte behövde korrigeras i padden när jag köpte den vanliga, det var väl en god tanke det oxå iofs
Skulle som de flesta andra heller aldrig köpa ngn padd av annat märke/sämre kvalite. Då rider jag hellre utan eftersom jag vill ha effekt av min padd.
KL*
Tänkte jag skulle slippa göra en ny tråd så jag hoppas att det är okej om jag ställer frågan här
Ve ni om padden finns utan nått ludd framför sadeln?
Behöver nämligen en correctionpadd tills han musklat sig mera, men luddet framför stör mig och är ivägen
Så finns den utan lr funkar denna lika bra? (det är själva correctionsfunktionen jag vill åt bara)
Nån som har denna/provat/erfarenhet osv?
http://www.lammfell.net/product_info.php/info/p130_MATTES-Correction-System-Sattelkissen.html
Det vill jag också veta!hur ser dom ut på undersidan?
ja, jag undrar nämligen varför just mattes är så fantastiska.
har själv en christ som jag haft i en massa år och är väldigt nöjd med den..