Mattes fårskinnspad.

Sv: Mattes fårskinnspad.

hm nej min är väldigt stadig tycker jag. tjock o bra. den är iofs en del år gammal så vet inte om dom är sämre nu?

det var ett par år sen jag såg en, och den var lös i utformingen, dvs inte "stadgad" vid ortspets delarna och bakre övre delen så som Mattespaddarna är. Men det kanske finns olika modeller.

Här är en Mattes pad, vanlig variant:

4033461.jpg

vad kostar en sådan & var köper man dem?

Kostar 800-900:-, finns på en massa ställen både på nätet och i lokala ridsportsaffärer. Du kan ju alltid googla.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 121
Senast: Capybara
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
872
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
520
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka