Det är just det som jag finner lite lustigt, jag hade absolut trott att det fanns en marknad för det. Alla pizzerior säljer ju det och folk brukar tycka om det, tror jag iallafallAlternativt om det fanns en stor marknad för det hade alla sålt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just det som jag finner lite lustigt, jag hade absolut trott att det fanns en marknad för det. Alla pizzerior säljer ju det och folk brukar tycka om det, tror jag iallafallAlternativt om det fanns en stor marknad för det hade alla sålt.
Det är just det som jag finner lite lustigt, jag hade absolut trott att det fanns en marknad för det. Alla pizzerior säljer ju det och folk brukar tycka om det, tror jag iallafall![]()
Det kanske finns för många pizzerior som säljer det i närheten av alla livsmedelsbutiker?![]()
Kostade bara 10 krNu har jag köpt en liten plastbytta pizzasallad på en pizzeria!Detta blir gott till kycklingen ikväll
![]()
Men va? Sån där man kan köpa på en pizzeria?
Men va? Sån där man kan köpa på en pizzeria?
Jag vill också kunna köpa färdig. Har gjort själv ibland men alltså vem orkar strimla vitkål.Recept finns i tusenfalt men jag vill ha en färdig(känner mig som en bortskämd unge
)
Du förstår mig!Jag vill också kunna köpa färdig. Har gjort själv ibland men alltså vem orkar strimla vitkål.Liksom, det är 2019, allt annat finns ju färdigt.
Japp, små askar med vitkålssallad som de kallar pizzasalladTror tom det är ICAs eget märke.
Jag vill också kunna köpa färdig. Har gjort själv ibland men alltså vem orkar strimla vitkål.Liksom, det är 2019, allt annat finns ju färdigt.
Jag äger ingen och vill inte ha någon heller. Vill bara kunna köpa färdig pizzasallad.Asså matberedare kom förra seklet. En strimlad vitkål på 10 sekunder och pizzasallad i en vecka.
Asså matberedare kom förra seklet. En strimlad vitkål på 10 sekunder och pizzasallad i en vecka.
Sen ska man köpa olja, kryddor och tjafs. Blir ju enorma mängder. Sen tiden, jag har annat att göra en experimentera fram den perfekta pizzasalladen.
Så mycket enklare att gå in på pizzerian som jag ändå går förbi varje dag och köpa en burk. Garanterat god, ingen disk, inga rester och billigt!
Om jag inte helt missminner mig, för att fortsätta OT som alla andra, så finns det numera färdigstrimlad vitkål att köpa på påse. Bara att slaka och blanda ihop med olja, vinäger, salt och peppar.![]()
Och det är mat som du saknar, som inte går att hitta någonstans?Fortfarande jobbigare än pizzahaket
Tar typ två minuter att gå till pizzerian![]()
Och det är mat som du saknar, som inte går att hitta någonstans?![]()