Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjar bli lite orolig. Butikerna har svårt att få tag på solrosfrön. Har två säckar kvar hemma. Men är orolig att Det inte kommer räcka.
Jag har också haft gulsparvarna här i någon vecka, men över vintern har dom varit helt osynliga. Det märks att vårflytten har satt igång lite småttOch där kom det en tjock o fet gulsparv. Check på den.
Ja dom är tydligen en vårfågel. Hade jag ingen aning om.Jag har också haft gulsparvarna här i någon vecka, men över vintern har dom varit helt osynliga. Det märks att vårflytten har satt igång lite smått
Hos mig har ätandet tagit ny fart, jag får fylla på 1 ggr/dag i alla foderautomater nu igen (det behövs bara när det är som kallast runt nyår). Men det är väl "nykomlingarna" som är hungriga Har fått ett helt gäng (minst 20 fåglar) med bofinkar
Ja huvva, nu när snön smälter är det inte grannt.Städade under fågelborden idag. En hel skottkärra med skräp borde göra det oftare..
Ja huvva, nu när snön smälter är det inte grannt.
Jag har gjort detsamma idag, jösses alltsåStädade under fågelborden idag. En hel skottkärra med skräp borde göra det oftare..
Har en meter snö kvar, så jaMatar ni än?
Lite snö kvar, men det regnar hela dan idag. Matar liteHar en meter snö kvar, så ja
Ja,Matar ni än?
Ja. Inga fåglar har lämnat mig än och det har tillkommit en hel drös med vårfåglar som också är hungriga. Men det är bara roligt att fortsätta, nu börjar ju dessutom fågelkärleken spira Jag måste städa ur holkarna i helgenMatar ni än?