DeadSerious
Trådstartare
Lite hastigt och lustigt ska jag ordna en picknick för mig och pojkvännen imorgon, och som vanligt har jag noll inspiration samt väldigt begränsad picknick-erfarenhet 
Vad finns det för gott som kan avnjutas på stranden med en flaska vitt?
Har inte tänkt mig någon direkt mat, vi båda lär ha ätit innan, så tänker mig lite olika lättare saker. Pv skulle ta med sig lite ostar, men resten är upp till mig att fixa.
Har själv funderat på typ frukt och kanske någon ölkorv eller något. Men vad för frukt kan vara gott att ha med? Kanske något som man annars inte äter så ofta?
Kanske skulle fixa några snittar eller något med, tips på goda sådana mottages gärna! Funderar även på något gott bröd med olivtapenade, men vad för bröd är egentligen godast till det? Kanske skulle jag baka något gott med, socker är alltid trevligt 
Ja, släng in alla era idéer! Både jag och pv är öppna för att smaka det mesta så ingen kräsenhet att ta hänsyn till
Har hela dagen imorgon på mig så det finns tid för en del förberedelser i alla fall
Edit:
Vad rörigt det blev! Slänger in en lista i punktform också för enkelhetens skull.
Jag vill ha tips på:
* Allt möjligt som kan vara gott att ha med sig på picknick.
* God frukt som man kan dela i bitar och ta med.
* Goda snittar eller något annat lätt och litet.
* Bröd som är gott till olivtapenade.
* Något sött och gott som även det är enkelt att ta med sig!

Vad finns det för gott som kan avnjutas på stranden med en flaska vitt?
Har inte tänkt mig någon direkt mat, vi båda lär ha ätit innan, så tänker mig lite olika lättare saker. Pv skulle ta med sig lite ostar, men resten är upp till mig att fixa.
Har själv funderat på typ frukt och kanske någon ölkorv eller något. Men vad för frukt kan vara gott att ha med? Kanske något som man annars inte äter så ofta?
Ja, släng in alla era idéer! Både jag och pv är öppna för att smaka det mesta så ingen kräsenhet att ta hänsyn till
Har hela dagen imorgon på mig så det finns tid för en del förberedelser i alla fall
Edit:
Vad rörigt det blev! Slänger in en lista i punktform också för enkelhetens skull.
Jag vill ha tips på:
* Allt möjligt som kan vara gott att ha med sig på picknick.
* God frukt som man kan dela i bitar och ta med.
* Goda snittar eller något annat lätt och litet.
* Bröd som är gott till olivtapenade.
* Något sött och gott som även det är enkelt att ta med sig!
Senast ändrad: