R
Raderad medlem 68338
Jo jag förstår att det är så det brukar se ut. Jag undrar mest om det är mer än vad "random person" äter, eller om random person äter ungefär så. (Och OM det är mer än "random person" så funderar jag lite på varför man ska lära sig att äta mer än de flesta andra, liksom, vad är poängen med det?)
Tror det varierar mkt stort vad "random" person äter. Sen spelar ju åldern in också.
Min kompis är 1.75 lång och väger 45 kilo. Hon är alltså rejält underviktig. Som ung jobbade hon som catwalkmodell och var väl ungefär den enda utan ätstörning i den svängen (förutom de som var rangliga 14 åringar). Hon kan äta VAD SOM HELST och helt sjuka mängder. Hennes favoritmiddag på kvarterskrogen är en smörstekt macka med entrecote ovanpå, pocherat ägg, massa bearnaise och pommes på sidan. Efter det äter hon gärna creme brulé och dricker en irish coffee.
Dock har hon fått sluta med detta nu då hon har högt blodtryck och kolesterolvärden uppåt väggarna. Hon är alltså en pinnsmal person med en fet insida som hon brukar säga. Dock är hon väl rätt unik i sitt slag. hon är även 35+ år. Hade jag ätit på samma sätt hade jag troligtvis vägt 150 kilo.