Mat/godis/läsk/glass vi saknar

Violglass från Sia kan jag inte hitta längre.:(
Ngn som vet ngn annan god violglass?
Vet inte om du redan har fått svar på detta och orkar ärligt talat inte läsa igenom hela tråden för att kolla, men Lilla Glassfabriken (f.d. Lejonet och Björnen) har en gudomlig violglass! Nu vet jag inte hur pass lokala de är som företag, men åtminstone i Malmö finns den att köpa :)
 
Kom på en till: Zingo vattenmelon. Åhh sååå god.

Det fanns några halstabletter, tror Vicks, som var av honungssmak och som hade flytande honung i mitten. Så sköna för halsen.

Hmm att ingen nämnt raketost än. Det brukar alltid vara saknat (fast jag är för ung för att ens veta vad det är).
 
Missade jag det :crazy::cry::cry::cry:

Och då har jag hållit utkik efter dom :arghh::arghh::arghh:
De fanns inte överallt. Vi fick passa på när vi handlade på Hemköp i grannbyn.
Jag har fått för mig att det ändå är en ganska populär chipssmak, så jag vet inte varför de inte har den i sitt ordinarie sortiment.
 
Lösviktsgodiset hade flera olika violgrejer tidigare, nu finns det knappt ens violpistoler kvar. Viol tablettask finns men vill ha de se andra sorterna. Har 2 special godisaffärer nära som hade många olika sorter innan.
 
De fanns inte överallt. Vi fick passa på när vi handlade på Hemköp i grannbyn.
Jag har fått för mig att det ändå är en ganska populär chipssmak, så jag vet inte varför de inte har den i sitt ordinarie sortiment.
Jag kanske borde maila Estrella och fråga.
När var det den försvann? Slutet av 90-talet? Början av 2000-talet?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp