Jag menar att jag inte vet - osvNämen vad menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menar att jag inte vet - osvNämen vad menar du?
Jo bättre att skriva något oviktigt än inget alls kanske, men det kan också vara ett sätt att synas och verka leta fast man sitter på facitMed tanke på att det var ungefär det enda folk hade skrivit så kändes det vettigt att titta närmare på det, bättre att skriva något om sina tankar än inte skriva något alls känner jag.
JaJag vet att DL1 är knepig, särskilt när man är ny men vad är motiveringen?
Att jag har hemligheter?
Var det nåt fel på min? Va? Va??
Ha ha ha - två ändrar samtidigt
Din stämde inte heller!Dinmoderutta
Räknas min röst överhuvudtaget? Ser nu att jag glömde skriva att jag ändrar röst....
Jag har fixat nu.Hurrö moderullan - du får uppdatera röstlistan vetty
ja den räknas (den hade dock inte räknats om du inte lagt en röst innan)Räknas min röst överhuvudtaget? Ser nu att jag glömde skriva att jag ändrar röst....
Uppdatering
"Ja se barndomens, glada oskyldiga lekar" tänkte Mirtai där hon flanerade längs Lillköpings gator.
"Jävla skitungar" tänkte hon några timmar senare när hon blev omsprungen av först en person och sedan ytterligare tre förföljande vilket gjorde att hon helt förlorade balansen och ramlade och bröt lårbenshalsen...
Mirtai fick tillbringa resten av sommaren (och delar av hösten) på sjukhus
Mirtai var bybo
Ny DL-tider
NattDL 07.30
DagDL 22.00 (@Ferrari )
Tja om alla deltagare bara röstar hejvilt - hur vet vi LLs vilken röst ni menar vi ska räkna?Varför måste man egentligen skriva att man ändrar röst? Tänker att det syns ju om det är två röster i listan. Eller att den som gör röstlistan kan skriva dit det om man missat att skriva det? Nu var den ju godkänd ändå men jag har funderat över det förut med
I know, jag funderade bara på vad som var så viktigt med just "ändrar". Tack för svarTja om alla deltagare bara röstar hejvilt - hur vet vi LLs vilken röst ni menar vi ska räkna?
Om deltagarna skriver att ni ändrar röst så ser vi vilken röst ni menar ska räknas.
Sedan är det så oxå att en första röst utan motivering räknas inte
men en ändringsröst utan motivering räknas (oftast) bara man skriver att det är för att rädda en själv
Förresten - när du är LL kan du sätta upp dina egna regler för detta