Mästerdetektiven Blomkvist på nya äventyr (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med tanke på att det var ungefär det enda folk hade skrivit så kändes det vettigt att titta närmare på det, bättre att skriva något om sina tankar än inte skriva något alls känner jag.
Jo bättre att skriva något oviktigt än inget alls kanske, men det kan också vara ett sätt att synas och verka leta fast man sitter på facit :)
Sen förstår jag inte varför det kunde vara nyttigt i framtiden om du mest gjorde det för att det inte fanns nåt bättre att skriva om?
 
jag undrar om det är så att Q är god men med en mindre viktig roll och att det då pekar ur de som röstar på henne?

cirkus ändrar till Mirtai för att säkra sig själ
 
10.16 hemlig röstar på cirkus
16.18 Loons röstar på Lobelia

19.05 quarter4ever röstar på Loons
19.13 Magnum röstar på LenaH
20.19 Lobelia röstar på Q
20.24 bollen__ röstar på Ferrari

20.33 cirkus röstar på hemlig
21.08 Mirtai röstar på Quarter4ever

21.09 Ferrari röstar på Cirkus
21.19 Idahoe röstar på Snurrfian
21.19 Snurrfian röstar på Mirtai

21.22 LenaH röstar på Mirtai

21.23 cirkus ändrar sin röst till Ferrari.
21.30 Q ändrar min röst till mirtai
21.30 cirkus ändrar till Mirtai för att säkra sig själ

21.30 Ferrari röstar på Mirtai

LenaH 1
cirkus 1
Lobelia 1
quarter4ever 2
Mirtai 5
Snurrfian 1
Ferrari 1
 
Räknas min röst överhuvudtaget? Ser nu att jag glömde skriva att jag ändrar röst....
ja den räknas (den hade dock inte räknats om du inte lagt en röst innan)
Men tänk på att skriva att du ändrar röst nästa gång (oavsett om det är för att rädda dig själv el bara en vanlig röständring)
 
Uppdatering

"Ja se barndomens, glada oskyldiga lekar" tänkte Mirtai där hon flanerade längs Lillköpings gator.
"Jävla skitungar" tänkte hon några timmar senare när hon blev omsprungen av först en person och sedan ytterligare tre förföljande vilket gjorde att hon helt förlorade balansen och ramlade och bröt lårbenshalsen...

Mirtai fick tillbringa resten av sommaren (och delar av hösten) på sjukhus

Mirtai var bybo


Ny DL-tider

NattDL 07.30
DagDL 22.00 (@Ferrari )
 
Varför måste man egentligen skriva att man ändrar röst? Tänker att det syns ju om det är två röster i listan. Eller att den som gör röstlistan kan skriva dit det om man missat att skriva det? Nu var den ju godkänd ändå men jag har funderat över det förut med :angel:
 
Uppdatering

"Ja se barndomens, glada oskyldiga lekar" tänkte Mirtai där hon flanerade längs Lillköpings gator.
"Jävla skitungar" tänkte hon några timmar senare när hon blev omsprungen av först en person och sedan ytterligare tre förföljande vilket gjorde att hon helt förlorade balansen och ramlade och bröt lårbenshalsen...

Mirtai fick tillbringa resten av sommaren (och delar av hösten) på sjukhus

Mirtai var bybo


Ny DL-tider

NattDL 07.30
DagDL 22.00 (@Ferrari )

tack @Paddington för senare DL :heart:bow:

Värdelöst att Mirtai var god, men nu kan hon övervaka oss från ovan, föräldrar är alltid bra :love: .
 
Varför måste man egentligen skriva att man ändrar röst? Tänker att det syns ju om det är två röster i listan. Eller att den som gör röstlistan kan skriva dit det om man missat att skriva det? Nu var den ju godkänd ändå men jag har funderat över det förut med :angel:
Tja om alla deltagare bara röstar hejvilt - hur vet vi LLs vilken röst ni menar vi ska räkna?
Om deltagarna skriver att ni ändrar röst så ser vi vilken röst ni menar ska räknas.

Sedan är det så oxå att en första röst utan motivering räknas inte
men en ändringsröst utan motivering räknas (oftast) bara man skriver att det är för att rädda en själv


:D

Förresten - när du är LL kan du sätta upp dina egna regler för detta ;) :p
 
Tja om alla deltagare bara röstar hejvilt - hur vet vi LLs vilken röst ni menar vi ska räkna?
Om deltagarna skriver att ni ändrar röst så ser vi vilken röst ni menar ska räknas.

Sedan är det så oxå att en första röst utan motivering räknas inte
men en ändringsröst utan motivering räknas (oftast) bara man skriver att det är för att rädda en själv


:D

Förresten - när du är LL kan du sätta upp dina egna regler för detta ;) :p
I know, jag funderade bara på vad som var så viktigt med just "ändrar". Tack för svar :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp