Måste visa mitt knasbarn!

nevin

Trådstartare
Lade Daniel på golvet i sitt rum, tog fram stryjärnet och ställde mig brevid honom för att stryka lite. Tittade lite på honom och han jollrade, strök lite till och nästa gång jag tittade på honom såg han ut så här:

16801992.jpg

Lille mannen hade fått tag på sin lekring, och tappat den på ansiktet! Han låg med den där ett bra tag med, pratade och skrattade, och till slut ramlade den av. Min lilla knasiga lillson, jag älskar honom så!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
F
Övr. Hund ...REJÄLT. Jag älskar min boxerfjant men ibland gör hon mig så förbannad. Jag var på väg att packa in hundarna i bilen, har ryggen till...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 876
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar