Måste visa mitt knasbarn!

nevin

Trådstartare
Lade Daniel på golvet i sitt rum, tog fram stryjärnet och ställde mig brevid honom för att stryka lite. Tittade lite på honom och han jollrade, strök lite till och nästa gång jag tittade på honom såg han ut så här:

16801992.jpg





Lille mannen hade fått tag på sin lekring, och tappat den på ansiktet! Han låg med den där ett bra tag med, pratade och skrattade, och till slut ramlade den av. Min lilla knasiga lillson, jag älskar honom så!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 246
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 369
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 397
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 920
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp