Måste få skriva av mig..

Sv: Måste få skriva av mig..

Hon är New Forest E född -93 e: Horsemosens Charlie Brown ue: Burma Wilton.. Hon är heller inte så stor.. bara c-ponny (138).. Från utställning står det att hon är 144, men vid slutmätningen var hon bara 138.. men kan lätt bära en vuxen person. Hon är som en stor häst i litet format.
Har haft henne sen hon var.. nu ska vi se..=) tre år skulle jag tro om jag inte missminner mig.. Så hon var inte inriden utan bara sutten på..
Hon var extremt överviktig, nästan bara fläsk.. hemskt egentligen att hålla en unghäst så fet. Men hon är ju väldigt grov i typen, även när hon är i god form.
Super pigg men snäll att rida=) Älskar att hoppa o gör det högt..

Hehe.. låter som en annons..=)
Ja hon ska ju säljas senare.. Hon behöver mkt motion vilket jag inte riktigt hinner med just nu.. 6 hästar är ju rätt mkt=)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 403
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 247
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 842
Senast: monster1
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka