Måste bara få visa vad jag fann

Sv: Måste bara få visa vad jag fann

Och skitlycklig nar han far hanga upp och ner :)

Jag vill ocksa kunna satta upp haret sadar och se skitsnygg ut! (ja som mamman da) For ovrigt tyckte jag Jehuda var ratt sa frackt, om det inte latit sa mycket som Jehova.

oj!
Men var det nödvändigt att länka? Jag fastnade med att titta på de andra filmerna om när folk byter blöja. Snacka om menlöst ;)

Vilken kille.
Jag tycker min skrutta är lite väl rörlig ibland vid blöjbyte men där ligger hon i lä :D

.. eller hujeda, vilket får mig att tänka på juhedaMig och det är Emil va?

Lite lik mitt troll i den ålder, fast jag brukade inte lyfta honom i fötterna. Men nog stod han på huvudet medan jag höll i fötterna största delen av tiden. :p Den där var ju bara för charmig. :D

Gillade också hennes hår, snyggt!

Jag heter sjalgalen där, om det kan vara en ledtråd :D

hehe ja da var det ganska lattgissat :) jag heter vindvissla typ overallt, har sa dalig fantasi!

Hihi, har inte alla det så där? ;)

Vi har det i alla fall, med skillnaden att vi inte lyfter vår son i fötterna. Han (vår son alltså) gör någon slags fullständigt hopplös rotation som gör att man måste släppa taget för att ta nytt och då är han uppe på fötter på mindre än en millisekund och det har han gjort sen han var 7 månader ungefär :crazy: (han rullade åt båda håll när han var 2 månader.., då började ormrörelserna vid blöjbyte, men då var det ju harmlöst ;) Från 5 månader blev det lite jobbigare det :angel: ).

Behöver jag säga att vi nästan uteslutande använder byxblöjor så man kan byta på golvet? Och duschar av honom i badkaret istället för att torka rent...? ;)

Men alldeles underbar, det är han :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 655
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 675
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 594
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka