Maskeradhoppning

Ottenback

Trådstartare
Hej!
Jag och min mörkbruna ponny ska vara med i maskeradhoppning. Hon är inte den typen som blir rädd för minsta lilla.
Men jag har ingen aning om hur vi ska se ut. Jag skulle bli jätte glad om ni kom med tips!:)
 
Sv: Maskeradhoppning

Ohh finns ju så mycket! :D Riddare är alltid fräckt om man har nåt gammalt täcke till hästen man kan sy till eller sy ett eget, och orkar leta kläder och sånt :D Kolla på internet på dräkter till dig själv och anpassa hästen där efter? :)
 
Sv: Maskeradhoppning

Zorro :D Ögon bindel och en svart kappa är dem grejjerna behöver ha! Sen kan man ju alltid bygga på med massa småsaker :)
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 092
Senast: Sesca
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 692
Senast: Nikan
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
560
Senast: Jfrelin
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp