Maskerad med kändis-tema

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Idas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 553

Idas

Trådstartare
Vad/vem klär man ut sig till? Helst någonting där merparten av dräkten går att fixa med saker man redan har då ekonomin är sisådär just nu, haha!

Beror mycket på eget utseende tycker jag, vem kan man likna utan att spöka ut sig för mycket eller med liten budget?

Va har man för kläder hemma eller som kan lånas från släkt och vänner? Annars kan man ju ta fyra köttbitar och låtsas vara lady Gaga :)

Ja som sagt beror det ju på hur du ser ut och sedan hittar någon som är känd för en speciell stil, som enkelt går att härma. T.ex. är du svarthårig kan du locka håret, ta på dig solbrillor och en skinnjacka och vips är du Magnus Uggla! Är du blond kan du göra två pappstrutar att nåla fast på en topp (är den guldig eller glansig så är det perfekt), sätter upp håret i en tofs, rött läppstift och voila så har du en madonna! :idea:

Edit; kom på vem du är och om jag inte minns fel är du väl blond? Såfall kanske Paris Hilton? Har du någon du kan låna en liten hundnalle av att ha i väskan så vore det bäst, sedan rosa kläder och massa rosa läppstift!

Ja som sagt beror det ju på hur du ser ut och sedan hittar någon som är känd för en speciell stil, som enkelt går att härma. T.ex. är du svarthårig kan du locka håret, ta på dig solbrillor och en skinnjacka och vips är du Magnus Uggla! Är du blond kan du göra två pappstrutar att nåla fast på en topp (är den guldig eller glansig så är det perfekt), sätter upp håret i en tofs, rött läppstift och voila så har du en madonna! :idea:

Edit; kom på vem du är och om jag inte minns fel är du väl blond? Såfall kanske Paris Hilton? Har du någon du kan låna en liten hundnalle av att ha i väskan så vore det bäst, sedan rosa kläder och massa rosa läppstift!
Jag är blond med ganska långt, rakt hår (som går att locka, haha). Paris Hilton och Madonna är helt klart kandidater :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
660
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 902
Senast: lirco11
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 038
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka