Maskerad med kändis-tema

Idas

Trådstartare
Vad/vem klär man ut sig till? Helst någonting där merparten av dräkten går att fixa med saker man redan har då ekonomin är sisådär just nu, haha!

Beror mycket på eget utseende tycker jag, vem kan man likna utan att spöka ut sig för mycket eller med liten budget?

Va har man för kläder hemma eller som kan lånas från släkt och vänner? Annars kan man ju ta fyra köttbitar och låtsas vara lady Gaga :)

Ja som sagt beror det ju på hur du ser ut och sedan hittar någon som är känd för en speciell stil, som enkelt går att härma. T.ex. är du svarthårig kan du locka håret, ta på dig solbrillor och en skinnjacka och vips är du Magnus Uggla! Är du blond kan du göra två pappstrutar att nåla fast på en topp (är den guldig eller glansig så är det perfekt), sätter upp håret i en tofs, rött läppstift och voila så har du en madonna! :idea:

Edit; kom på vem du är och om jag inte minns fel är du väl blond? Såfall kanske Paris Hilton? Har du någon du kan låna en liten hundnalle av att ha i väskan så vore det bäst, sedan rosa kläder och massa rosa läppstift!

Ja som sagt beror det ju på hur du ser ut och sedan hittar någon som är känd för en speciell stil, som enkelt går att härma. T.ex. är du svarthårig kan du locka håret, ta på dig solbrillor och en skinnjacka och vips är du Magnus Uggla! Är du blond kan du göra två pappstrutar att nåla fast på en topp (är den guldig eller glansig så är det perfekt), sätter upp håret i en tofs, rött läppstift och voila så har du en madonna! :idea:

Edit; kom på vem du är och om jag inte minns fel är du väl blond? Såfall kanske Paris Hilton? Har du någon du kan låna en liten hundnalle av att ha i väskan så vore det bäst, sedan rosa kläder och massa rosa läppstift!
Jag är blond med ganska långt, rakt hår (som går att locka, haha). Paris Hilton och Madonna är helt klart kandidater :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag ska på en möhippa där vi ska klä oss till någonting på vår bokstav. Jag behöver därför hitta en maskeradutklädnad på bokstaven...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 104
Senast: cirkus
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama