marsvinsbilder

V

voltigehoppare

nu vill jag se lite bilder på söta marsvin :)

här är Loranga (lollis) å Masarin (misse) som gosar i sängen :love:

9augusti008.jpg

9augusti004.jpg

9augusti011.jpg

9augusti003.jpg

Sv: marsvinsbilder

Vilka sötnosar :love: Såg verkligen jättegosigt ut.

Åh vilka sötnosar!:love:

Den svartvita marsvinet liknar mitt marsvin:) Fast hon lever tyvärr nte längre:cry:

Åhhh vilka fina o söta marsvin :love: .......får mig att minnas min lilla Maja (Nalle-Maja) ...har tyvärr inga bilder på henne i datorn, men hon var ett strävhårligt marsvin (grå/vit) o världens gosigaste, för det mesta!!

Tuva

{3b7d06cf-e8a0-40b9-8833-27efc5016113}.jpg

Freja

{75e434ae-fdce-4c1a-bf01-0b4ea62a38a1}.jpg

Hittar inga bra på Sockis och Mumlan... kommer kanske om jag kan snoka rätt på några :cool:

Här kommer vår lille kelgris :love: ! En kramgo kille som heter Joey men som oftast kallas för Bassning.

Bass.jpg

Hej! Jag fattar inte så mkt här.. Hur lägger jag till mina marsvinsbilder?:rofl:

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt